Hem till pappa, mamma ej hemma!

Idag ska jag hem igen, för jag ska till socialen imorgon.. suck. Låter väldigt tattigt, ännu en gång säger jag det, men vill man överleva så.. Sen på torsdag såååååååå, sover jag hemma igen sen skjutsar pappa in mig till stan och dååååå... ja just det ;)  Ne pappa kommer om cirkus en timme, sen ska jag träffa Simone lite senare på en fika innan jag sticker hem! Kommer sakna Niclas när jag är hemma..:( aajja, pussåkram!!

(gud va tråkit inlägg detta blev!) 

  Jag tycker det är väldigt roligt, för när Niclas diskar.. så måste han trycka ner alla bestick/stekspadar osv i ett och samma fack, när det finns två! Denna gången fick dock inte potatisskalaren plats, de va väl tur att det fanns ännu ett fack!! Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: diskaren

då har man ju mer plats till resten sen, om det skulle bli mer bestik eller nått!

2009-02-10 @ 11:17:05
Postat av: Mattias

HAHAHAH fan va snyggt xD

2009-02-10 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0