Hem till päronen!

Godmorgon, eller nått =P Har precis ätit frukost .. och fy faaaaen vilken träningsvärk jag har, fan Maja ^^ Hon körde hårt igår men fan va kul det var! Vet man ju iaf att man har gjort något ! Idag ska jag hem, det ska bli mysigt faktiskt, sova över ska jag också göra, och Niclas är kvar här.. När jag sover utan Niclas måste jag ha teven på, och låtsas att det är han som kollar på nått program =P Ska bli ompysslad tänkte jag, dvs få fredagsmat som består av revbensspjäll, grillad kycklig och potatissallad, mumma! Och så ska dom hjälpa mig med alfakassan och det där .. rolig fredagkväll;)  Pappa kommer snart in hit, och då ska vi bl.a övningsköra, snart gäller det.. för fjärde gången ^^ Sen ska vi nog låna bilen och sticka och handla på Willy's! Sen åker jag med pappa hem =) Nej nu måste jag fixa iordning mig. Ha en bra fredagkväll alla, det ska jag ha iaf <3   pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0