I Kosta återigen

Jaha då har man varit hos socialen nu igen, gick hyffsat tycker jag! Får förhoppningsvis bidrag för mars månad, pengar till mat/kläder/fritid osv=) Vet dock inte precis hur mycket , men ungefär 3000kr och det är 3000kr mer än ingenting ;) Så känns bra! Nu är jag i Kosta återigen då, så här dags brukar jag sova annars så jag vet inte vad jag ska hitta på, mamma sa att hon hade massa uppdrag åt mig! Jag hoppas syrran kommer hit ikväll, längesen jag träffade henne nu!
Jag bjussar på en gammal bild som jag hittar här på datorn =) På kusin Matilda och mig får det bli! Pusspåalla!


Kommentarer
Postat av: Sara

Wooow! Får du verkligen 3000:- i månaden för att du inte har nått jobb? Shit,tycker det är skitbra! ;D

Förresten så vet jag inte hur man gör för att svara på kommentarer :p

2009-02-20 @ 10:48:21
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Matilda

heeej:)

Vilken fin bild:D haha.

När var det??

många kramar din kusin Matilda <33

2009-02-21 @ 17:57:59
Postat av: Anonym

heeej:)

Vilken fin bild:D haha.

När var det??

många kramar din kusin Matilda <33

Ps. Saknar dig

2009-02-21 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0