Konstig dag

Som vanligt vaknar jag vill 7 tiden och är jättekissnödig.. Så får gå upp och kissa, väcka Casper..ge honom mat, och lägga mig igen. Precis när jag lägger mig, då ska Niclas gå upp och ringa massa samtal. Och det måste han göra precis utanför sovrumsdörren så jag inte kan sova! Jag blir jätteglad.. inte. Så jag vred och vände mig till halv tolv då Niclas kom in och sa att frukosten va klar. Det var mycket frukost. Ägg. Bacon. Flingor. Rostat röd, då blev jag glad igen=) Nuuu ska jag skriva CV! Puuhuusss

Kommentarer
Postat av: emelie

du jag har en jätte bra cv-mall som jag har fått av en jobb coach om du vill ha den

2009-02-18 @ 17:28:57
Postat av: Anonym

Åh tack gärna =)

2009-02-18 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0