Lägenheten!!

Eftersom hela gårdagens inlägg handlade om helgen, så skrev jag aldrig vad som hände igår;) Jo, vi åkte nämligen hem till familjen min i Kosta, syrran vart hemma och hon fyller år på onsdag, så firade henne litegrann! Fick skjuts in till Växjö, för dom skulle åka buss därifrån vidare till Jönköping, där dom numera bor ! Vi somnade typ i soffan, ja det var söndagen det :P

Idag: Sov vi till halv ett eller nått, det var riktigt skönt faktiskt, jag brukar ställa kl på 10 för att jag inte ska sova för länge! Så vi gick upp, gjorde "brunch" bacon ägg och tomat, samtidigt som vi kollade på min dvd-box med "Fem myror är fler än fyra elefanter" . Världens bästa barnprogram för tusan! Ska fortsätta kolla på det ikväll=) Stack och tränade strax efter detta, sen nu sitter vi och väntar på att ännu en tjej (Sandra) ska kolla på lägenheten. Hoppas hoppas!  Puss puss och kram kram!    

Ps: Hittade Casper sovandes i vår sackosäck innan, hihi sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0