Sådärja

Upp och hoppa klockan halv tio, hoppa ändå bort till duschen, duscha! Käka frukost. Simone och jag åkte ner till stan, träffa Maja, sätta sig på Waynees och lata siiig! Jag tog en chailatte och en morotskaka! Maja och Simone käkade scones. Jag kom fram till att jag är fattig, men fick pengar av mamma att unna mig någonting, vilket jag gjorde, köpte en västkofta (?) på Gina, 100 kr! Sen hade jag ansiktsbehandling idag, födelsedagspresent av syskonen mina! Jäätteskönt att klämma lite porer och ansiktmask osv, dock så tyckte jag inte om sminkningen jag fick efteråt, kändes lite för mycket för mig.. Kan vara för att jag typ aldrig sminkar mig, inte mycket iaf! Nu är jag hemkommen, ska sticka ner till Netto och handla lite middagsmat, sen vill jag slöa ikväll för imorgon ska jag till Socialen kl 9.15 i Lessebo, måste upp vid sju :( !
pussen och kramen.


  

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska du till socialen och göra? Fixa a-kassa? Hoppas att någon av jobben hör av sig snart! :)

2009-02-19 @ 22:30:13
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0