Skit

Dan börjar väldigt dåligt. Kuggade min uppkörning för fjärde gången.. Japp ni tänker nu "Fjärde gången?! Shit.. va dålig hon måste vara!" Svar JA, jag suger!! Jag kör helt ok med pappa och med körskolan, men när jag sätter mig i bilen med stefan peter och allt vad dom heter, så.. jag blir asnervös, jag bara skakar och glömmer bort allting!! Klart jag inte kör perfekt annars, men jag kör skiiitdåligt när jag kör upp! Så vad tycker ni.. jag har 1 vecka kvar innan teorin går ut, försöka få uppkörning igen.. eller skjuta upp det till sommaren/hösten och ta intensivkurs? Kommentera please!

Efter detta så skjutsade pappa ner mig och så åt vi "ledsen-lunch".. Snälla lilla pappa. Pappa åkte hem efter det, sen kom Niclas förbi och skulle hämta massa papper, han ska till socialen imorgon i Emmaboda, vilket innebär, att jag ska sova själv i lägenheten inatt!!!!! Eller jag har Casper.. men iaf!!! Skitläskigt och jag kommer inte kunna somna :( Ska kolla Sex and the city hela natten ^^ Fast imorgon ska jag upp vid 8, till läkaren och kolla magen.. gluten? tarmkrångel? får hoppas dom löser det!! Men nu ska jag duscha sen kolla film! puss&kram =)

Kommentarer
Postat av: Anne

TJA HETING! du,nu jävlar ska du ta ditt körkort-boka boka boka!:) förresten,hur designa man sin JÄVLAR blogg?:P puss<3

2009-02-15 @ 18:02:17
URL: http://annejust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0