För det är fredagkväll :)

Vaknade typ 20 min innan pappa kom hit, va väldigt nyvaken och Niclas sov fortfarande :P A iaf, så käkade jag lite sen ut och övningsköra. Går ju bättre och bättre, om man bortser från att jag inte kollade övergångsstället plus att den jäkla gubben gick ut utan att titta.. a de va väl ömsesidigt tröghet från båda hållen! Vi tänkte ju att vi skulle på bio ikväll, Benjamin Buttons otroliga liv, men gick inte att betala med mitt kort så då tog vi mammas kort, alltså hennes kortnummer osv,  men då var man tvungen att ha med sig det till bion.. och mamma är i Kosta och vi i Växjö, liite onödigt! Så då måste vi boka av det sen boka igen och betala med kontant. Så jäkla onödigt ^^ ajja!  Simone kommer och bor här i helgen, igen ;) Blir väl filmkväll imorrn tror jag, får se vad som händer! Pussåkram, ska handla nu! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0