ful fulare JAG!

Åh vilken bajsig bajsig dag! Det är en sån där dag då allting känns.. skit! Jag känner mig ful.. tjock ( rumpan!!!! ) smal??!! (mina konstiga axlar!!) finnig, en stor fet finne i pannan.. Cellulitig! (rumpan .. igen!!) . Åh jäkla panikdag, så jag var såklart tvungen att åka upp och träna.. Ser jag en tjej i omklädningsrummet, såklart hyfsat tränad, brun (jag är blek som ett får) , stora bröst Ja jag blev avundsjuk för det, jag har små.. iaf, då kände jag mig ful som stryk igen!! Surade mig enom hela träningen, skickade ett jättesurt sms till Niclas och skrev vad jag kände! När jag kommer hem så har han dukat fint, med ljus och sånt.. Då blev jag känslig och grät och förstod inte hur han orkade med en tjockis/smalis som mig. Potatisgratäng som är så gott.. och fläskkotlett och sallad med fetaost.. Mmm. Efter det blev jag såklart lite gladare, och vem kan låta bli att gosa med Casper när han ligger i soffan och bara ser allmänt mysig ut. jag är så trött på mig själv.. jag ska duscha nu och försöka känna mig snygg.. (kommer dock inte funka.) Pussåkram skumbanan <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0