Igår och dagen efter, alltså idag.

Mattias ledsen, vi gillade inte Mintu:O         Fanny och Maja vart glada!        Jag är helt lost, Simone verkar road av detta       



Jaha dagen efter då, fy fan vilken kväll. Jag hoppas alla är nöjda nu, särkilt Mattias och Simone =p Dom hade bestämt innan att dom verkligen skulle supa mig under bordet, dom lyckades. Jag är inte en sån människa som shotar, jag tyker det är grymt äckligt.. den här kvällen blev det nog sex stycken shotar. Tre vanliga sen tre med Mintu och Baileys. Sen lite cider också.. usch, jag var jättepinsam hörde jag. eller ingen annan tycker ju självklart det, men jag tycker det. Jag har jätteont i knäna idag också, för jag hade visst ramlat och skit hela tiden också. Många minnesluckor har jag också, hade visst på mig Mikaels jacka, och gick och la mig med den.. inget minne, har dock massa filmer också när jag är som värst. Ja nån gång ska man väl vara sån här också!! Så, nu lär ni inte få se mig sån här på ett tag jag är helt slut. Tack alla för en skitrolig kväll iaf =) Lite bilder lägger jag upp här, resten får ni se på min bilddagbok.. (theRosanna) Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: roxanna

haha så gåt de om man heter rosanna xD



ambulansen för vår del (Y) yes.. xD

2009-01-18 @ 21:54:34
URL: http://santorini.blogg.se/
Postat av: Sandy

Haha! Fyllekaja ;) låter som du hade de skoj iaf =)

Kul att du skaffat en blogg! Kommer jag att följa så jag hänger med lite av va som händer där på andra sidan havet.

Hoppas ni har det bra!

Saknar dej gumms.

pussen o kramen

2009-01-19 @ 10:38:14
URL: http://sandysretro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0