Jag blir galen

Okej humöret har gått upp och ner idag verkligen. Först hör Filippa av sig (Niclas kompis vi hyr lägenheten av) och säger att vi kan flytta ut den 1 maj.. Vi var beredda på att flytta ut redan i slutet av mars, eller iaf början av april!  Fan, vi har inte råd att betala tre hyror till, vi har inga pengar! Så då får både jag och Niclas såklart panik och vet inte vad vi ska göra.. De stod visst i kontraktet att efter årsskiftet upphör gällandet av 3 månaders uppsägning osv osv blablabla!!! Sen någon minut senare pratade dom igen, och då kunde Filippa antagligen fixa så att vi kan lägga ut lägenheten på nätet  så att någon kan flytta in här redan 1 mars! Och det vore peeeerfekt, för då har vi en hyra kvar att betala och mer än en månad på oss att flytta ut och städa och ha oss! Så jag hoppas hoppas och håller tummarna för detta nu annars vet jag inte vad vi ska göra.. Sitter här och skakat för jag är så rädd, arg, ledsen, .. åh suck! Håll tummarna för oss för fasen asså.. Ska tvätta nu snart också, påtal om annat.. KUL.. hejdå. Pusskram <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh, gumman då! Håller alla mina tummar jag har för er! Hoppas ni får flytta ut så snabbt som möjligt! Om du behöver prata vet du vart jag finns.

Puss på dej

2009-01-21 @ 09:22:40
URL: http://sandysretro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0