Lördaglördag..

       Varit och handlat lite på Monki idag, har aldrig hittat något där inne som jag velat ha innan.. Men nu helt plötsligt vart det rea! Då hittade jag 3 tröjor jag ville ha.. och det blev typ lite över 200 spänn, asbilligt ju :D Sen käkade vi McDonkan också.. jag som skulle äta nyttigt och sånt, ja det blir ju aldrig som man tänkt sig, börjar väl på måndag igen eller nått :P A nu sitter vi här jag och Simone och Niclas, Niclas leker med sin nya rubikskub och tycker den är asrolig, jag fattar ingenting + inget tålamod! A lycka till älskling =) Plus att både jag och Niclas har klippt oss idag! Ni får dock bara se min nya lugg på bilderna, Niclas vill ju som sagt aldrig vara med på bild! Ska duscha nu sen blir det filmkväll=) Pussåkram!


Kommentarer
Postat av: Cissi

I <3 Monki

2009-01-26 @ 13:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0