Va f*n..?

Vaknade precis av ett plingplong ljud.. antingen dörrklockan eller att Casper rev ner en tallrik eller något. Men ingen tallrik på golvet, och ingen människa vid dörren..? Nu vart man uppe iaf, ungefär kl 12.25.. ähum. Gösen kom ju hit redan vid 8 idag på morgonen.. Han sa ju tatuera sig, eller han håller på nu, och Niclas skulle följa med. Och jag skulle somna om men åt frukost och kollade på SATC boxern isället =) Fast jag somnade visst iaf, och nu vaknade jag! Woho..
 
Jag gjorde ett träningsschema till mig och Niclas igår.. inför beach 2009 ;) Får se hur det kommer gå, lite smågrejer är det bara, lite situps här och var, jag har styrketräning och dans.. Niclas har mycket gående och hemmaträning! Jaaa, dansen börjar ju nu på torsdag, fan va kul! Har saknat den.. :( Ne ska göra något åt min hunger! Puss&Kram!


Det visade sig vara ringklockan som lät idag.. jag skulle ut med Casper ( katter får inte springa löst här :(, så han måste ha sele.. men vill inte ha honom instäng, lilla älsklingen! ) och då såg jag att det fattades något på dörren, men fattade inte riktigt vad som fattades.. sen såg jag att själva klockan låg vid badrumsdörren..Hur i satan har den ramlat ner, ska inte dom sitta ganska hårt ? Casper kan inte hoppa så högt, plus att jag tror inte att han stannade i luften OM han nu hoppade så högt, och liksom.. bände loss den.. eller ??

Kommentarer
Postat av: Sififif

Kul blogg! Fortsätt skriva!

2009-01-26 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0