Feber

Ja, jag har feber.. inte mycket, runt 38grader men iaf.. Stockholm på torsdag ju!! skit med.. Igår iaf, yogapasset var asjobbigt och jag fattade ingenting! Maja var ju mycket mycket vigare än vad jag var (konstigt, hon har dansat hela sitt liv). Men idag har jag sån satans träningsvärk, så det funkade ju iaf =) Vi skulle ha bowlat igår, men det var sommarstängt, så jag, Maja, Mattias, Adde och Emelie kollade på Bruno istället! Haha den var ganska rolig faktiskt, sen var det vissa tillfällen som det bara blev pinsamt! Och idag vaknade jag av att jag hade feber och mådde jätteilla.. så typiskt mig! Har tagit en tablett nu iaf, så ska vila! Hade inte med mig kameran igår, så inga bilder!:( Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0