Fika bulle och äta donken

Vilken tjockisdag det varit idag! Kom in till stan vid 2tiden och träffade Maja och Emelie på Waynés, där jag dock inte åt något, men Maja och Emelie hade druckit varsin latte! Efter det gick vi till McDonalds:P Sen efter det tog vi en fika på Askelyckan^^  Vafan..? Vi var och kollade in Elins nya lägenhet också, jättemysig etta, hoppas på inflyttningsfest snart;) Maja skulle sticka till Adde sen så jag och Emelie GICK åtminstone ner till stan.. där vi gick in på McDonalds och käkade lite pommes och glass! TJOOOOOCKIIIISNu ska jag iaf ut och gå en liten powerwalk, sådetså! Imorgon ska jag in och träffa Emelie igen=) Puss, ha en trevlig lill-lördag<3

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0