Jaha

Egentligen pallar jag inte ens sitta här men jag vill visa hur roligt jag hade det i Stockholm för en vecka sen! Har hänt mycket sen dess.. Både bra och dåligt! Men nu är det Stockholmsresan som gäller, allt annat åt sidan! Enjoy my pics =)

  1. Simone on the subway
  2. Me on the subway
  3. Simone leker med Tindra=)
  4. Egooooo med fluffy hår !

 
  1. Wiihoo, Gröna lund! Jag med en vänlig.. apa, mus???
  2. Lustiga Huset trappan, väldigt farlig *varning*
  3. Jag blev lustig i Lustiga huset (funny, ha ha)




  1. Väldigt snuskig dam i "Kärlekstunneln"
  2. mmm sockervadd!
  3. Vi vann 2 kilo choklad :D
  4. En cider och radiobilarna på det, nahajs;)


Vart ute på f12=) Träffade en kille som kände Simones gamla klasskompis
 ifrån Växjö! Världen är allt bra liten ibland =) Mycket trevlig kväll!


Jaaaa det här var lite bilder dårå! =) Najs va? Ikväll vet jag inte vad som händer.. (hade hoppats på..) Men jag vet inte, blir kanske glasbaren.. eller? Byebye=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0