Svenne Banan

Har den på hjärnan för tillfället.. "Svenne banan Svenne banan Svenne banaaaaaaan" Det sätter sig, texten är ju ganska lätt att komma ihåg iåf..  Iaf, jag slutade jobba vid 3 idag och fick en gratis pizza (?). Hade beställt en kebabtallrik men fritösen var visst sönder (och dom bråkade lite i köket..) så dom bjussade mig på en kebabpizza istället! Inte mig emot, danke!:) Det är en grej jag stör mig på.. Alla tursister som är och handlar.. Danska, norska tyska osv osv.. dom köper ALDRIG en konsumkasse.. Ne för handlar dom för över 500kr så stoppar dom ner allt i små plastpåsar istället.. 1,50.. Kom igen!! Nu sitter jag och väntar på att syrran ska komma hem, sen sticker vi till min faster som har besök av mina andra faster, som vi besökte i Lilla Edet för inte så längesen=) Efter det vet jag inte.. hyra film, bio? Hade så gärna velat gå ut idag.. men ingen som kunde..Dom flesta skulle visst ut på fredag.. när jag jobbar :( Får se.. See ya!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0