Vem får inte gå in på systemet...

...hunden katten glassen, hunden katten glassen! Men det får Simooonneeee! GRATTIS FÖR FAAAN! Nu är Simone ingen liten tonåring längre;) Och om en vecka precis åker vi till Stockholm, ska bli skitkul! Gröna Lund, gå i affärer (fick ju min lön igår, så får snåla), sen hitta något roligt uteställe också=) Jag har ju jämnåriga släktingar från Stockholm, vore kul att gå ut med dom! Idag jobbar jag 14-21 (IGEN!) Astråkig tid och jag har typ inget liv.. Ikväll ska jag iaf leka med Mattias=) inte setts på... länge ^^  Imorrn ska ju alla ut och festa men va fan.. jag slutar jobba kl 21 och börjar jobba kl 8 på lördag, jag orkar inte :(  knastider! Ne in i duschen nu sen äta sen jobba, wiiie......

SIMONEEEEE <3

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

HAHA! Älskar den, "Hunden, Katten, Glassen" xD Nu måste jag titta på den bara för det!

2009-07-22 @ 19:41:02
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0