Isak 7år!

Ja den stora dagen! Isak 7 år=) Det har varit tårta, presenter, fika, middag och kubb! Och på allt detta har det såklart tagits en massa massa bilder! Det skulle bli alldeles för jobbigt att skriva en hel text om denna dag;) NJJUUUUUT!
 
                                              
 


 
  
          Bara jag, eller ser jag ut som ett "Hej, kom och hjälp mig!" ??

Datorn är förresten helt cp! Man kan bara ladda upp bilder i storlek 400 (miniatyr eller full storlek), sen ibland kan man inte trycka på någonting utan måste klicka ner rutan, sen ta upp den igen! Och det blir ett jäkla klickande! Så just nu tycker jag att designen på bilderna, och ordningen OCH storleken känns lite, kahblä! Får väl se om det går att ändra. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0