Tillbaka!

Hej alla glada! Satan va min status har sjunkit på de här dagarna:P Kom hem från Liseberg vid ungefär 3 inatt, somnade vid fyra! Satan va trött jag är, och mår illa gör jag också:( Men ikväll är det fest hos Mattias, gött skit! =) Jag kommer härma dig nu Sara, för jag tyckte du hade det väldigt praktiskt med att lägga upp bilder, sen ha text under! Är det ok?=) Här kommer iaf bilder!! Enjoy. PussPussPuss

 
  • Utsikten från faster Rose-Maries veranda=)
  • Skuggbild på moi!
  • Närbild på moi =P
  • Mina jättefula, äckliga och bleka ben!! 


  • Pappa sitter i skuggan
  • Syrran sitter i solen
  • Härliga, mysiga, underbara faster Rose-Marie!
  • Jag uppe på berget! Oförberedd xD
 
  • Förbereder oss för Liseberg! Åka traktor ner för berget =)
  • Jag och systra mi på Järnvägsrestaurangen på Liseberg!
  • Jag åkte Uppswinget själv, sen fick jag med Elina också;)


        FLUMRIDE FTW!! Härligt att bli blöt när det var så satans varmt ute =) WOHO!


    Kan inte sluta skratta! Rabalder is the shit.. Fy satan va ful bild xD ASGARV!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0