Tisdag

Nu har Josef, Isak och Alice åkt hem! Idag har vi bakat egna pizzor, dom blev faktiskt skitgoda:) Jag har legat och solat lite också så jag är helt matt nu, men ska nog ut och powerwalka en sväng nu tänkte jag! IMORGON åker jag, Elina och pappa upp till Lilla Edet, där min faster bor=) Vaaarje sommar åker vi dit, jättemysigt är det! Hennes hus ligger uppe på ett berg så ser man ändå till toalettpappersfabriken;) (Lilla Edet har ni väl hört talas om?) Sen på fredag ska vi till Liseberg!! Som alla år, först Lilla Edet, sen Liseberg;) Jag blir som vanligt alltid som en liten snorunge när jag är där.. "pappa kan vi åka den, å den åååå deeeen!!" Precis som vanligt haha!! Ha det gött nu alla för nu kommer inte jag blogga på hela 3 dagar!!! Frukta icke, I'll be back on track på lördag!!


                                
                                                       HEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0