Back to Småland

Nu vart man hemma från Skånelandet, som verkligen varit fullt med bus! Vi kom fram kl 7 fredags kväll, hann inte med så mycket då utan alla var trötta! Sen på lördagen var man uppe vid 8 och busade, med bla bad, spel, film osv osv, fram till kl 21 ungefär =P Då vi även släkte ner hela huset, och tände ljus istället! Earth Hour jö! Isak blev dock lite uttråkad så vid 21.15 så satte vi iaf igång teven, annars var han tålig=) Men Alice är för rolig hon.. Vi hade badat, så skulle hon och jag duscha efteråt! Tittar hon på mina bröst och säger "Rosanna..det där är dina boppar, fast det kallas faktiskt bröst!" aaa.. just det, eller va ..? Haha, sen tjatade hon om att hon ville göra sig fin för Niclas, Niclas Niclas heeeela helgen =) Sötnöt! Jag lägger upp lite bilder från helgen får ni se hur kul vi haft att! Puss


            Isak skulle lära Niclas hur man trollar =) Väldigt duktig är han!


Alice villa agera fotograf! Duktig?             Isak vilar efter en massa bus!


En trött och sliten egobild på moi!          Alice gillar lakrits.. tror jag iaf ?


Sen fick dom en sockerkick så det bara tjöt om det! Skrik och gap, och bus och stoj.. ^^

 
Earth Hour! Tända ljus och böcker=)   Busa kan man göra på mornarna me


Söndag förmiddag skulle syrran köpa en bil i Malmö, och sen skjutsa
hem Niclas till Växjö, sen vidare till Kosta! Vi fikade på Espressohouse, jag åt
en kyckling och baconmacka! Med curry, mhm!!



Kommentarer
Postat av: Björn Svensson IGEN

Det är mysigt att fika på espressohouse.



Men det mackan kan inte ha varit billig!

2009-04-01 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0