Dagen!

Puh! Vilken dag.. jag är helt slut men det har varit sjukt roligt asså=) Börjar med att jag vaknar 6.40 av väckarklockan och känner mig liksom nervös.. Kom ner till Smålandsposten vid ungefär 8.30 och då skulle vi hjälpa Tuva med att bära in alla kläder, och det var inte lite kläder vill jag säga =P Minst 30 påsar iaf, från många olika klädaffärer! Det var en liten tjej som hette Lizzie, hon var 4 år, som också skulle vara modell. Hon blev totalkär i mig! Hon höll mig i handen och liksom, tittade på mig med stora ögon under hela dagen, jättesöt var hon! Sen så frågade hon "Kan inte du följa med mig heeem?" Men lilla vännen, jag ska fota mer jag är inte klar än... "Men jag vill att du ska följa med mig heem!" Haha.. och så tjatade hon om att vi skulle kolla Bolibompa osv haha =) Jättesöt! Jag hade 6 olika kläduppsättingar på mig, från både Gina, JC, osv osv.. en del snygga en del lite mindre snygga kläder, men ändå väldigt coola =)Vart klara vid ungefär 17, så det har verkligen varit en heldag!=) Det har verkligen varit en sjukt rolig dag, fast det var lite kallt att stå ute i linne och kjol dock.. försökte slappna av men vet dock inte om jag lyckades =P Hade tänkt ta lite bilder under dagen men batteriet tog såklart slut efter en bild ^^ Den 4.de april är alla bilderna från idag i tidningen Smålandsposten, 8 sidor lång! De ni! Ha det bra, jag ska förtjäna mig lite vila och chips;)
pussåpussåpuss!

Kommentarer
Postat av: Sandy likes retro

Åh, jag vill ju se bilder nu, nu, nu!!!! =D nyfiken!!! Du var väl skitsnygg som vanligt ;)

Puss på

2009-03-23 @ 09:47:02
URL: http://sandysretro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0