DenLillaLördagen

Idag är det onsdag, och vi skulle fota lite mer för vi hann inte med allting i söndags.. Så idag vart det ridkläderna som skulle plåtas, usch.. jag tycker inte det var några vidare snygga kläder men visst, jag är ingen hästmänniska.. Ajja, vi fick åka ända ut till Maria, till hennes stall utanför Ingelstad, så det blev en liten tripp ut bland dom mörka skogarna! Det gick bra och fort, så har precis kommit hem nu och käkat en god macka från Subway! Kl är 3 och Niclas vet jag inte när han kommer hit (är i lägenheten)! Ska försöka få honom att gå på bio ikväll istället eftersom jag hade nackspärr i lördags^^ Och idag är det ju lillördag så det passar ju utmärkt!

Hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0