Ensamhet

Just idag, just denna dagen.. Känner jag mig så fruktansvärt ensam. Jag åkte hem till Kosta, mest pga Niclas jobbar ungefär till 4, och jag vill inte sitta själv i lägenheten. Det ironiska är att nu när jag väl åker hem till Kosta, så är varken mamma eller pappa hemma.. Bara jag och katterna, men dom vill inte prata tillbaka med mig.. Alla har någonting att göra, skola, jobb osv osv.. Jag skulle också vilja ha ett jobb, jag har ju sökt, jag vet inte hur många jobb.. men aldrig något som nappar! Idag är helt enkelt en ledsen dag.. Jag blir kanske glad om ni kommenterar ett dåligt skämt eller säger att ni hinner träffa mig någon dag =) Plus att man blir ju inte gladare av att det snöar och blåser.. jag vill ju ut och gå :O Jag ser iaf fram emot helgen, för då ska jag och min syrra åka till bror min med familj, och vara där hela helgen! tja´rå


I miss the old times

Kommentarer
Postat av: roxanna

nu när min dator lever igen, så kan vi snacka igeeen :D r

och jävlar i de, vi MÅSTE skärpa oss och ta tummarna ur och träffas!!!!!!!1111!

2009-03-29 @ 00:04:15
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0