Fullt upp idag igen

Jaha, jag börjar ana oråd här nu.. Fan alltså, vi har kollat resor över princip hela världen, MEN. Det är typ 19 grader och regn!! I cypern te.x .. hade ju varit skitkul men nehe! Fan alltså.. jag vill ju åka utomlands, har ju ställt in mig på det! Det var dock jättefint väder och varmt i Egypten.. bara att jag har varit där innan, men aldrig någon annanstans, något typiskt turistställe! Men, det vore inte fel med Egypten heller iåf, bara det är sol blir jag nöjd =) Får hoppas det löser sig! Idag ska jag även kolla mitt cv litegranna, kanske lämna någonstans på outleten tänkte jag.. Ska fixa det sista i mitt rum som ser för jävligt ut! Och innan allt det här måste jag äta frukost^^    ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0