Goo fredagkväll alla!

Nu är jag hemma! Och med dåliga nyheter.. för min egen del. Det blir inget utomlands nästa vecka :( Det är kallt i hela jävla Europa.. högst 19 grader i typ Cypern.. Inget för varken mig eller min frösna syster! Nästa gång syrran kan vara ledig en vecka är i maj.. Så vi får vänta tills dess.. Känns tråkigt, hade varit kul att åka bort nu! ajja.. vi ska ha en rolig helg i Sthlm eller något istället har vi sagt, sålänge =)
Idag vart jag uppe vid 8 för att sen åka vidare till socialen i Lessebo och krångla med pengar, får antagligen ersättning för min rump/mageundersökning, vilket kostade 800! Vore inte alls dumt att få ersättning för det =)
Åkte in och solade efter det, sen dissade Simonefjanten mig för hon vart bakis ;) Skulle egentligen lekt men nehe! ^^
Träffade Niclas en liiiten liiiten stund , hann pussas iaf, sen åkte jag vidare till Emelie, vi käkade tacos och snackade en massa:) , och nu är jag i Kooosta! Är skittrött men ska väl försöka sitta här en liten stund.. sen kanske kolla film eller nått..? Goo fredagskväll på er alla!! Festa åt mig ockååå!!! :D pösss

Kommentarer
Postat av: elin

Klart jag har! haha :D Man blir bloggskadad efter ett tag, blogga om allt :P läge är bra, jobbar röven av mig denna helgen bara :O läge själv rå?

2009-03-21 @ 08:45:28
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0