Good or bad ?

Ja jag är både på bra humör och dåligt humör.. Skulle ner till systemet , så tänkte jag köpa något att ha på mig ikväll.. såg jag att Gina har fått i nya bodys eller vad det heter, och så provar jag en, och den var föööör liten vid rumpan (självklart), men för stor vid midjan.. va fan har jag för jävla propotioner.. jävla päron! Jag vill sätta min rumpa på brösten.. Iaf, sen är jag glad att jag ska ut ikväll.. Det blir Oléo, TROR jag! Joddla med Siv hade vart skoj, men lite för dyrt för mig.. Sen har jag börjat föra dagbok med vad jag äter nu med, för att se när jag blir svullen och har ont osv. NU har jag käkat potatis och fläskfile.. jag har ont i magen.. laktos i det? Neee just det! Jävla mage..

Kommentarer
Postat av: hehe

värst va du shoppar:)

2009-03-07 @ 18:59:59
Postat av: nillan

hej rosanna...

Det kan vara laktos i potatisen om detv ar mos du hade men det kan finnas spår av det även i potatis...Ha med sådana problem med magen:(..Elle ås kan dte var så att du är gluten...

2009-03-14 @ 16:33:03
URL: http://www.nillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0