Hemma igen

Som sagt firat pappa lite smått idag=) Kom vid halv ett, så fick pappa min och Niclas present, en bok med Suduko, fast med bokstäver (som jag blev helt beroende av!!) , sen en bok med Edel.. lite liknande Suduko, det är en massa rutor man ska fylla i, och det var hur jäkla krångligt som helst ^^ När mamma kom hem hade hon med sig moussebakelser , som var goda men för söta =P efter det lagade jag mat.. eller jag stekte schnitzel och körde in klyftpotatis i ugnen^^ Sen nu har jag varit och dansat, haft vikarie nu hur många ggr som helst.. Skitbra att vi kan öva till uppvisningen med VÅR lärare, som inte är där.. Hm! Iaf.. jag fick beröm av vikarien idag, han är lärare för breakdance, men vi körde street idag! Och han kom fram till mig efter en kombination och sa att "Du är grym asså, du vågade satsa, fattade du själv vad du gjorde?High five asså.. Najs!" Haha, jag blev asglad, skitkul med beröm:D Nu sitter jag här, ska ät lite sen hoppa in i duschen! Imorgon är det läkaren som gäller.. jag ska utsätta mig själv för att få en slang uppkörd i rumpan. Och innan dess ska jag SJÄLV här hemma föra in 120ml vätska lavemang upp i rumpan.. Men jag vill veta varför jag ser ut att vara gravid hela tiden^^ wish me luck! Puss och skit


Kommentarer
Postat av: Anne

ja men man börjar ju undra med alla dessa läsare?

2009-03-06 @ 09:47:59
URL: http://annejust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0