Jaherrej*vlar..

Pust! Nu har jag fan städat ur den där jäkla garderoben ett antal timmar! Plus lite paus med fika på outleten* och middag!
Alla grejer som jag vill ska slängas (av mina gamla kläder), gamla skor väskor osv, har dock hamnat i systers rum höhö! Jag kommer iiiinte orka plocka in allting idag, jag är helt slut! Men har hittat massa gamla roliga saker =)

*När mamma och jag vart på outleten innan och fikade, så kom det fram en ganska så tjock kvinna i 40årsåldern och frågade "Tjeeeejer, tycker ni denna fleese(?)jackan sitter bra på mig?" Som sagt hon var ganska så, bred.. tjock.. A! Mamma börjar ju pladdra om att "Jaa den var ju jättefin, men.. det hade kanske passat bättre med en storlek större, så du kan röra armarna..? Ser bara liiite tajt ut." Kvinnan: "Men.. det här är ju storlek XXL, finns ingen mindre.."
Jag trodde jag skulle dööö, vaaaa pinsamt!! Och mamma bara "Äh, man får inte vara så kinkig, tro mig jag vet höhöhö".
Sen efter det gick vi till bokaffären där vi hittade en kokbok som vart både gluten och mjölkfri, asnajs så köpte den=) Plus första säsongen av Desperate Housewifes.. Vet vad jag kommer göra dom närmsta dygnen.. Just det! Mitt pass har gått ut och jag sticker utomlands om ungefär en vecka. SMART!!! Nu ska pappa och jag gå en runda, sen ska jag duscha!=)


Mamma, som ser helt vettskrämd ut !?


Alla jäkla grejer!              Före..                        ..och efter!=)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tar ifs en vecka att skaffa pass

2009-03-15 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0