Tränaträna!

Träffade Maja på en fika och en runda på stan=) Köpte mina favvotrosor från pieces! Dom sitter som smort ;) Sen stack jag och tränade och.. Jag har blivit som dom äckliga karlarna som jag tycker är så jobbiga på gymmet =P Dom som sitter där med sina hantlar och låter som dom ska skita ner sig! Precis så lät jag idag.. Jag har blivit en av dom!! Jaja.. jag ha inga fördomar längre, om t.o.m jag börjar bli sån^^ Nu sitter jag här svettig och äcklig.. Niclas och Dånge ska ut ikväll, och antingen slutar det med att jag sitter här hemma själv eller så försöker jag få med nån=) We'll se!! Pöss

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker också trosorna från pieces är skitsnygga:)

2009-03-04 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0