1 maj

Besiktningen: Han kom 7 minuter försent, den där besiktningsmannen.. och tjurig var han också! "Ja hej jag heter Jonas (eller nått), är det okej om ni INTE står i samma rum som jag besiktigar i? Tack.." Jaha okej, så han slängde i alla skåpsdörrar och var jätte.. arg?! Sen så va det visst märken efter sängen på väggen, som han inte tyckte om.. Och för mycket hål, och lite slitningar på tapeterna.. så sammanlagt blev det 1200kr, som vi delar på 4! Så 300 är inte så mycket, så det är okej! Men han var skitotrevlig..Nu är lägenheten helt borta iaf.. Både skönt och sorligt.. Mest skönt! Nu är det över:)

Valborg!: Det vart en mucho mucho trevlig afton=) Början var väl halvkul, när civilpolisen kom och sa åt Majas syster och hennes gäng, att dom inte fick grilla (engångsgrill på sand.. dock nära gräset..), så dom fick ju böta, tyckte jag var synd! Sen hällde dom ut Majas dricka också, för hon var bara 19! Jag är ju 20 så det var ingen fara. Efter denna incident så stack vi till nått ställe bakom simhallen, vet inte vad det heter, och spelade "Ölbrännboll" :D Fast det blev nog mest cider.. lite öl kanske =P Vi hade ställt dricka vid varje kon som vi sprang förbi, och skulle dricka varje gång vi stannade, asroligt :D och tjejerna vann såklart, väldigt överlägset.. ähum!;) Niclas och Gösen stack efter detta, så vi andra satte oss vid sjön, och grillade (ja just det..haha), och drack och hade mysigt.. och FRÖS!!!^^ Polisen kom ju då igen, fast då kollade dom varken leg eller sa nåt om grillningen..? Najs! När vi skulle hem till Elna så va det sjukt mycket folk runt Majbrasan så tog en stund att komma förbi där.. Hemma hos Elna var det varmt och skönt, vi drack och hade trevligt. kom jag på att jag var nästintill ensam med en massa duktiga dansare/danslärare! Så kommer jag och är.. inte alls lika begåvad haha! Jag blev hämtad av pappa vid halv 2 sen=) Oj, va mycket text det blev! Hoppas ni orkade läsa !


                  ÖLBRÄNNBOLLSLAGEN! TJEJERNA MOT KILLARNA :D

Eftersom jag kan inte kan få bilderna på dom ställena och den storleken jag vill ha, så gör jag ett nytt inlägg lite senare, för nu ska jag ut och sola! Fler bilder kommer alltså sen, frukta inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0