AAAAATJOOOO

Jag är så jäkla förkyld!! Vaknar och huvudet är tungt, och snoret rinner och halsen hostar.. Ja, ni vet väl ganska så självklart hur det är att vara förkyld! Men jag ska jobba på Konsum idag.. Jag hoppas jag kan smita undan att sitta i kassan idag, och kanske packa upp lite varor istället? Hade jag handlat på en affär hade inte jag velat handla av någon som sitter och snorar, men ja.. kanske jag inte ska säga till dom på Konsum. Vi får se vad jag kommer på för anledning haha!

Vi kollade som sagt på bio igår! Det blev "The reader". Handlar om en 15årig kille och en 30årig kvinna som blir förälskade och har sex hela tiden i början av filmen, osv osv! Niclas tyckte den va skittråkig, jag tyckte den va.. helt okej ändå! Början va skitseg men i mitten så blev den mer spännande och intressant=) Nehe, jaha jag ska snyta mig nu.. Jag börjar jobba vid 15 idag, och slutar runt 21.15!  Wish me luck.       Keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0