Chips, jag vill ha chips!

Det där med att inte äta godis och sånt i veckorna. Det går ju inte..det är liksom måndag och jag får knäppen snart om jag inte får chips! Hela denna veckan gick utan,men sen fredag lördag söndag! Chips chips chips! Jäkla monster man är...

Iaf, idag ska jag in till stan och träffa Emelie=) Har inte träffats eller knappt pratat sen Valborg, och det var ju ett tag sen! Så det ska bli trevligt. Jag sitter förövrigt här i handduk och är nydsuchad (ohlala) och har smetat in hela mig i den underbara lotion från Body Shop, med doft av Papaya! Den doftar så underbart och jag vill äta upp mig själv ;P Jag ska försöka få i mig lite mat med innan bussen går nu vid 15.40! På tal om ingenting,, jag är så grymt sugen på att åka till Liseberg! Vill någon hänga med mig, och åka allting, pretty please???

Keep in touch


14.45
Jävla katthelvete som ställer sig och kissar på min säng.. Så nu luktar hela rummet kiss! Gud va trevligt!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anne

det har väl inte hänt sådär jättemycket,mikael och jag är inte tillsammans längre,men det är en annan femma. hur är det med dig?:) hahah gjort vi,fan vad duktiga vi är då,du din dröm måste bli sann nån vacker dag!

2009-05-18 @ 21:24:37
URL: http://annejust,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0