Huvudvärk

Gah! Hade ju planerat värsta mysigt ikväll ju:( Jag och Niclas skulle först äta gott på Akropolis sen gå vidare till bion och se "The Reader"! Men nu sitter jag här med världens huvudvärk och spänningar i bröst och mage.. det är så typiskt mig. Ska alltid ha ont någonstans när man har planerat något! Och det som är ännu jobbigare är ju att det kommer gå över sen ikväll.. så då hade vi likaväl kunnat gå på bio. det går över lika fort som det kommer! Det blir mys hemma hos mig ikväll istället.. Med lite fredagsmat=) Hoppas ni får en trevlig kväll allesammans! Och en fråga, vart har alla mina läsare tagit vägen? Det har sjunkit som fasen!! Skittråkigt, säg till alla ni känner att kolla denna enastående blogg för tusan.

Keep in touch = håll kontakten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0