Jönköping

Orkade jag gå upp kl 7 imorse? Nä! Gjorde jag det iaf? Ja! Suck. att man ger med sig, helt otroligt.. Iaf! Vi kom fram till Jönköping runt halv elva tror jag, då blev det fika hos Hjördis.. visst en släkting till mig, som jag inte visste om.. (?) Vi stack till syrran lite senare (för hon och Gahlan hade visst försovit sig...) och åkte till "Taberg". Jag fattade inte alls vad Taberg var för någonting..! Men det visade sig vara smålands näst högsta berg på 343 m ! Och det var verkligen skithäftig utsikt =) Och blåste som satan gjorde det också! Men mycket mysigt. Stack en sväng till stan sen och handlade , sen vidare hem till syrrans lägenhet och åt! sen efterätt.. och fika. RAP! Nu är jag hemma, och hur trött som helst, men jag kommer inte kunna somna för det. Ne, för jag kommer vara vaken till kl 2 inatt och kolla på en film...som vanligt med andra ord!



 
 Pappa tar sig igenom motvind han med ;)


Det blåste ju som sagt litegrann där uppe.. alltså, "lite" :)


Denna ville jag köpa till Niclas!! Men den vart för dyr.. typiskt.

Blev inte så mycket roliga bilder idag, dock! Jag njöt av sällskapet istället=)
Ha det sketgött alla så hörs vi imörrn. Keep in töch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0