Mother's Day

Ja idag är det MorsDag, och vääldigt varmt! Jag har solat nästan hela veckan så idag har jag faktiskt struntat i det.. Jag bränner ju mig så lät, stackars lilla söta mig.. IAF! Jag var på Outleten och köpte blomma till mamma, samt choklad...bollar? ne inte såna man rullar själv hemma, utan choklad med champagnesmak osv! Då blev hon glader:)

Mamma ville bara vara med "en gnutta" ni ser även hennes presenter, blomma + choklad!
Och så en bild på mig och jag ser.. hemlighetsfull ut? yeye, keep in touch, solstrålar:)


           

Kommentarer
Postat av: Anne

varför så hemlighetsfull?;)

2009-05-31 @ 23:29:11
URL: http://annejust.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag jobbar på gläntan ju=)

2009-05-31 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0