Ohlala

Jag raderade nattinlägget för.. A jag ska hålla sådana grejer för mig själv! Och jag försöker varje dag för att inte visa min omgivning hur.. jag är med just detta! Men nu skiter vi i det och tänker positivt istället.. åtminstone här =)

Jag vaknade sent idag, som vanligt^^ Har hunnit äta både frukost och lunch så är inte hungrig iaf! Idag händer inte ett skit förutom att vi ska ha dubbellektion i dansen, vet inte hur jag ska orka med 2 timmar dans i sträck med min kondition?! Jag förstår inte hur Maja och Elin (läser du detta nu =P) klarar av att dansa flera timmar varje dag!! Men dom är ju dansare sen barnben, kan ju vara en logisk förklaring ;) Det är kul som attans iaf, och jag hoppas vi hinner få in alla danssteg i huvudet och benen nu, för uppvisningen är ju nästa lördag! Och min bror och mina brorsbarn ska kolla, ska bli skitkul! Nehe, jaha.. Vad ska man hitta på i 4,5 h innan bussen går? =)

touch in keep

Kommentarer
Postat av: elin

haha ja jag läser! äh det klarar du fint! Kämpa på bara! :D

2009-05-14 @ 17:35:04
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: alex

sthlms enda rookieblogg, den får du inte missa helt enkelt:)

2009-05-15 @ 10:44:29
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0