Puäh

Oj, jag har hunnit med mycket sen kapsylerna^^ Jag och pappa har frostat av frysen, iaf försökt! Det översta är ju åt helvete att försöka göra något åt! Sen åkte vi och handlade mat, kan ni se här nedan hur fin måltid man kan få av : Färdigmarinerad lax, köpt fruktlåda och att skura och slänga in ett par råa potatisklyftor! Sen har jag dammsugit hela huset, och nu har jag precis duschat! Och vet ni vad jag insåg då? Jag har skiiiitbleka ben, och har färg på mage och armar! Inser ni hur dumt det ser ut? Nästa gång det är sol ska jag ligga i tröja och trosor, mm vad mysigt och svettigt det låter! Nej nu kommer Niclas hit vilken sekund som helst, tack för idag=) Trevlig måndag! Keep in tooooouch



Kommentarer
Postat av: Sandysretro

Jag och min syster samlade också på kapsyler..fan va värdelöst egentligen =P hahaha, varför liksom? ;P Har man ju ingen nytta av nu! Maten ser ju massa mumsig ut, jag som e så hungrig, Kurr i magen..



Hoppas allt e bra me dej o Niklas! Du måste vara med och tävla på min blogg! kika här: http://sandysretro.blogspot.com/2009/05/vartavling.html



Pusspuss Saknar dej!

2009-05-04 @ 19:35:11
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/
Postat av: Carro

Missa inte tävlingen i min blogg!



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

2009-05-05 @ 09:41:38
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0