Regn?

Nu är jag hemma igen! Jag trodde ju det skulle bli en massa folk igår, med att fira Niclas och det! Men det vart bara familjen, och Gösen också, såklart;) Jag hade feber och jätteont i halsen så jag fick ju ligga och sova i två timmar eller nått, efter tårtan och innan grillningen! Gick över sen framåt kvällen dock, skönt det iaf! Jag och Niclas lillsyrra Anna började kolla på "Eva och Adam"- filmen ;) haha, sen kom Niclas också för han hade inget att göra ^^ Petra i den filmen heter ju Rosanna i verkligheten, woooohwoooh!! =P Sen kom pappa idag då och hämtade upp mig och nu sitter jag här och är seg. Ska kanske ut och gå en runda om jag orkar, men innan dess ska jag slå en pling till Simone! Har inte hört av henne sen i torsdags.. Det går inte för sig!! Keep in touch

    
     Alltid snea näsor när vi pussas!      "Men va jobbig du ääär, Niclas!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0