Rent hus

Nyduschad och fräsh! Jag har verkligen städat, dammat, dammsugit, skurat toaletten bla bla bla.. HELA DAN! Och så köpte jag dom där snygga streetskorna på outleten, som jag tänkte ha när jag fortsätter dans i höst=) Påtal om det, dansuppvisning i helgen ju.. Kolla i konserthuset! Jag dansar på lördagen, men det är även en show på söndag! LookiLooki. Imorgon ska jag upp vid 7tiden och vid 8 ska vi åka till Skåneland och hämta upp Isak och Alice =) Dom ska hem till "farmor och farfar" (för er som inte vet, är Isak och Alice mina brorsbarn), utan mamma och pappa, får vi se hur det går;) Haha! På lördag kommer Josef och Johanna, sen sticker hela familjen+Niclas+Simone och kollar =)! Nu orkar jag inte skriva mer för jag är skittrött..

Keep in touch

Kommentarer
Postat av: mia

Nu påminnde du mig om att jag har missat "rent hus" på tv idag :P får kolla från internet nu då =)

2009-05-20 @ 21:22:01
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0