Shoeloveeeer

Tror jag är en av många många där ute som älskar skoooor! Jag har dreglat över ett par ganska länge nu här uppe på Outleten! Och idag köpte jag dom änteligen=) Lite stora var dom, men skoinlägg is the shit! Niclas åkte hem efter detta besök, så jag har varit ute och gått en liten powerwalk och käkat! Imorgon ska vi (familjen) upp vid kl 7, och åka till systra mi i Jönköping. Har inte sett deras lägenhet där än så det ska bli skojsigt, ska dit över dan bara!=) Nu ska jag fixa lite i mitt rum, sen ska jag fixa i vardagsrummet här hemma också, så det är lite fint! Trevlig lördagkväll:) (Ni ser lite av mina röda skor jag köpte i onsdags me!)



Åh en grej! Niclas satt och kollade på teve i mitt rum innan, medans jag sminkade mig! Så va det en engelsk serie, och så sa en man, på engelska! (Nu när hela familjen är här, har jag en sak jag måste berätta...). Och jag sa för mig själv lite halvhögt, som fortsättning på hans mening, "I'm gay..". Och så säger han exakt det !! Det var kanske jätteuppenbart att han skulle säga det, jag vet inte! Men Niclas trodde ju jag hade sett det avsnittet innan, men jag visste inte ens vad det var för program! Haha, det var ett soft ögonblick xD ! Ja, enligt mig då, förstås...

Keep in touch=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0