Solsting och snesprång

Niclas och pappa sitter alltså och kollar på Solsting och snesprång! Jag har precis duschat, efter denna dag av en massa solande! Sååå skönt, men dock tråkigt.. Jag hatar när det är fint väder och man är helt själv, kommer väl antagligen bli så hela veckan! Hör gärna av sig om man vill ses.. Kollade även min mail idag, jag har 57 förfrågningar om att bli vän med mig på min Facebook! Som jag inte vet lösenordet på.. så ja, alla som vill bli polare med mig på Facebook, lycka till.. kommer aldrig att hända! Jagtycker inte om Facebook det är så tråkigt, plus att jag inte kommer ihåg lösenordet;) Nu ska jag smörja in mig i papayakräm från BodyShop! Mmmm så gott jag kommer lukta sen.. Eller hur Niclas?;) mihihi. Keep in touch, hooties!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0