Svettig och dan

Dom där 4,5 timmarna bara flög iväg! Jag fick för mig att dammsuga heeeela huset, städa och skrubba i badrummet och byta sand i kattlådan! De ni, plus att jag lagade mat åt mig och pappa innan jag åkte in och dansade.. Redan svettig, till att bli 3ggr så svettig, härligt värre;) Nu är hela dansen klar iaf, jag blandar ihop alla stegen annars tycker jag det sitter i både ben och huvud=) Imorgon ska jag jobba på Konsum, sen sticker jag direkt till Niclas efter det! Han har hela huset för sig själv, förutom Stessie då! Så det blir mysigt. Nu ska jag hoppa in i duschen.. ssup hco mark :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-15 @ 10:51:13
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0