The day after igår

BLÄÄ! Jag hade glömt hur hemskt det är att vara bakis xD Usch, så lättpåverkad som jag är också, piiinsamt! Det var en trevlig kväll, vi var hos Simones jobbarkompis kompis (?), och så va det massa människor där som kollade fotbollen vilket jag tyckte var jättetråkigt haha! Vi gick till Pauz och var där tills det stängde, sen mådde jag så himla illa så vi gick hem till Simones brossa och somnade nästan direkt! Skööönt.

                                 

Idag klev jag upp vid nio, och tog sen bussen till Lessebo, hade möte på Arbetsförm! Han pratade bara om ungdomsgarantin osv, men eftersom jag har jobb till sommaren skulle vi prata om att till hösen istället. Det blir nog kanon=) Niclas hämtade upp mig i Lessebo, sen köpte vi en massa lotter hos pappa, som sitter och säljer det vid glasbruket! Och jag vann, wohoohohoohoohhoohohoh!! xD En helt okej röd vas blev det =P Idag blir det slapp, slapp.. och ja, lite mat och slapp! Vad ska ni hitta på för skojsigt? Update: Blir nog bio ikväll förresten=)

                                

Keep in touch, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0