Vänner+shopping=sant

Idag har det varit Maja, Simone, och shopping på schemat, Gina Tricot ftw! Very very trevligt:) Förutom att jag fick näsblod på Stadium, bara sådär.. Skitkonstigt :/

               



 Asfint linne som jag ville ha!!!             Hade tyvärr inte råd med allt;)

  
Äntligen! Mina jeansleggings jag velat ha aslänge och en snygg t-shirt:)
          Simone på ett hörn med, med en skitsnygg tröja plus kjol!

  
              Jag och Simone köpte likadana kjooolar! Kanonaskalajs=)


Finfina sjalen med massa färg!          Älska eller hata dessa byxor?!?!

Köpte som sagt allting, förutom översta linnet, som jag funderar starkt på att köpa!Vad tycker ni?;) Nu ska jag tillaga mig lite mat sen slöa, hård dag! Haha!

 Keep in touch:)

Kommentarer
Postat av: roxanna

byxorna = ÄLSKA :p de va ju dom jag med köpte! du vet när vi träffades på Gina?! :D

2009-05-14 @ 00:20:57
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0