Chocolate

Åh jag har blivit riktigt choklad-kåt! Va fan, jag har alltid gått runt och bara Nej, chips ska det vara!! Sen denna veckan har jag liksom gått runt och ätit mjölkchoklad, japp.. mars. osv osv.. BLÄ!! Idag har jag som sagt varit hos Simone, och vi fikade på stan och kollade in lite grejer på stan, sen skjutsade Simone hem mig på sin cykel, snälla söta Simone=) Vi kollade även in nya ComHem reklamen på youtube, och alla klipp som är med i den!! Jag har som sagt aldrig sett Skogsturken innan, fan va rolig den var xD "Vem fan varé? Vem varé som kasta??!" Sen när jag skulle åka ner till stationen så kommer aldrig bussen som ska gå ner?? Så jag ringer en taxi som kommer kanske 10 minuter innan tåget går!! PANIK! Men jag hann precis, och taxin kostade 104 spänn.. bussen hade kostat 9! Jävla buss:( Sen åkte jag in till stan och skulle ha jazz, men knäna kändes jättekonstiga så jag satt och kollade på istället. Ledsamt att sitta bredvid, jag vill ju vara määääe!! Nu är det dusch som gäller!!

Pappa satt precis nu och kollade på "Jumper" på teve, han som är med i Star Wars, you know? Det roliga är att pappa uttalar det jumper, som i tröja.. lilla söta älskade pappa<3



"Jag är inget frö, adjö!"

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

Postat av: Anders

grym bild ju :D

2009-11-12 @ 23:17:21
Postat av: elin

Jag hittade bloggen med alla klipp idag, haha. Hamstern är ju awesome :D

2009-11-13 @ 07:45:15
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0