Egypten dag2

Hallo hallo i stugan! Nu sitter jag pa ett litet internet cafe och forsoker fatta vart alla knappar sitter.. fragetecknet sitter liksom langst ner till hoger.. jattekonstigt! Igar landade vi runt 5tiden, egyptiskt tid och det var helt backsvart ute och ganska sa kallt! Vi bor pa ett hotell som heter Al Arousa, och nar vi anlande igar sa marke vi att var verandadorr, saknade en glasruta! Och nar dom skulle fixa det kommer dom med en glasskiva som har en HELT annan form! Fonstrets form var liksom avlangt och smalt, och deras glasskiva var fyrkantigt. Och dom forsokte, igen och igen.. sa Vafan, de ska ju funka (pa arabiska... syrran kan spraket!!) haha !! Sen fick vi till slut saga att vi ville ha ett annat rum!! Det forsta var det massa cigarettfimpar i, sa det gick inte! Sen det som vi har nu, funkar inte duschen.. sa vi har ett rum bara for just duschen, for resten av rummet ar inte stadat! Ja sa det kan bli!! Jag har aven kopt 2 par converseskor for mycket billiga pengen! Agaren av affaren ville ha en bild pa mig och han pa sin mobil... Hmmmmmm!! Vi har solat halva dagen, riktigt skont! Fatt lite fraknar atminstone, hoppas det kommer lite farg pa benen ocksa snart!!!:) Nu ska vi dra oss hemat, kanske ut ikvall och ata finfina maten??

Kommentarer
Postat av: elin

trots ert krångel så är jag avis på dig! mitt tips är att lagra sol!

2009-11-23 @ 01:06:35
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0