Måndag

Godmorgon.. jag vaknade vid 11 idag! Framgång framgång, brukar ju annars bli vid 11.30!;) Pratade med systra mi igår om Egypten-resan! Och vi är väldigt mkt på, båda två! Nu hoppas jag bara att biljetterna finns kvar, eftersom dom var så billiga! Elina var tvungen att kolla upp sin semester, om det passade in och det gjorde det ju! Jag ska ju jobba på Konsum, men inte förrens den 28de, så det blir perfekt att komma hem 1-2 dagar innan, med lite färg på näsan;) Så jag hoppas hoppas att biljetterna finns kvar! Så idag blir det att packa ner en massa shorts, klänningar och snygga sandaler=) För imorgon åker jag till Jönköping, och om det blir som vi hoppats, till Malmö på onsdag, sen vidare till Egypten på torsdag!! Wiiiie=) Dans ikväll också, kan inte bli bättre!!

Jag och min kära syster i Egypten 2006! Riktigt coolt att se pyramiderna=)


"Har du fått mjölksyra eller? Du kör ju i fel fil..."

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin header och blogg!

2009-11-16 @ 15:40:21
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra måndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0