Mc'Dreamy

När jag kollade på klockan inatt, strax innan jag somnade var kl 03.13! Jag vaknade vid 07.30 och måste gå på toaletten. Jag somnar om runt 9, Simone ringer och väcker mig vi 10! Jag är jävligt trött! Men lika bra, ska jag försöka vara uppe hela dagen med, så jag kan somna i en någorlunda vettig tid ikväll! Det är ju som sagt Mårten Gås idag, vilket innebär att man ska käka gås.. eller blodsoppa! (usch). Mamma har bokat bord på hotellet ikväll, så jag mamma och pappa ska klä oss fina och äta finmiddag! Fast varken jag eller pappa ska äta blodsoppa.. euw! Ska ta lite kort på hotellet, så ni får see=)

"På en bordell i Borås, smörjer en herre sitt krås"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0